סוגי בלונים לימי הולדת

בלונים הם סמל אוניברסלי לחגיגה. הם מסמנים לידת ילד, אירוע משמח, או כל מספר הזדמנויות אחרות שמצדיקות חגיגה בדרך כלשהי. אפשר לחגוג עם בלונים על ידי מילוי הליום וקשירתם לקצה חוט ליצירת זרי בלונים או על ידי פיצוץ וחלוקתם כטובות הנאה למסיבה. ישנם סוגים רבים ושונים של בלונים שתוכלו לבחור מהם לאירוע שלכם, אך נתחיל עם הפופולריים ביותר.

הסוג הראשון הוא בלוני לטקס. אלו הם הסוג הנפוץ ביותר של בלונים למסיבות מכיוון שהם מגיעים בכל כך הרבה צבעים, צורות וגדלים. הם גם סבירים וקלים למצוא אותם בכל חנות מסיבות או סופרמרקט הקרובה אליך. לטקס הוא גם אחד החומרים הבטוחים ביותר לילדים בשל כך

איך תרצו לחגוג יום הולדת?

בלונים הם עיקר בכל מסיבת יום הולדת. אבל, איזה סוג של בלונים כדאי להשיג? ישנם סוגים רבים ושונים של בלונים לימי הולדת, כך שיכול להיות קשה להחליט אילו מהם לקנות. להלן רשימה של סוגי הבלונים הפופולריים ביותר לימי הולדת:

1. בלוני לטקס

2. בלוני מיילר

3. בלונים מתכתיים

4. בלונים מלאים בהליום

תחגגו יום הולדת של פעם בחיים

בלונים הם קישוט פופולרי לימי הולדת ולחגיגות אחרות. ישנם סוגים רבים של בלונים, אך הסוגים העיקריים שאנשים משתמשים בהם בימי הולדת הם בלוני לטקס, בלוני נייר כסף ובלוני מיילר.

סוגי בלונים לימי הולדת צריך לבחור בהתאם לסוג האירוע שרוצים לתכנן, וכמובן שגם לפי ההעדפות האישיות שלכם. כך שזה משהו שיהיה כדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם על מנת שבאמת תוכלו לדעת שאתם אכן בוחרים בטוב ביותר על מנת לתכנן אירוע יוצר מגדר הרגיל לבסוף.

ישנם סוגים רבים ושונים של בלונים שאנשים יכולים להשתמש בהם כדי לקשט ליום הולדת. לבלוני לטקס יש את מירב אפשרויות הצבע הקיימות והם מגיעים במגוון גדלים. לבלוני נייר כסף יש ברק מתכתי והם אינם קופצים בקלות כמו לטקס או מיילר. מיילר, המכונה גם בלון הליום, הוא האפשרות הזולה ביותר מכיוון שיש לו את תוחלת החיים הארוכה ביותר.

תבחרו נכון ליום ההולדת שלכם

בלונים הם קישוט נהדר לכל מסיבת יום הולדת, אבל הם מגיעים בכל הצורות והגדלים. הם יכולים להיות עגולים, מרובעים או אפילו בצורת לב. ישנם גם הרבה צבעים שונים של בלונים לבחירה. בחירת הבלון המתאים למסיבת יום ההולדת של ילדכם יכולה להיות קשה. אתם רוצים לוודא שהבלון מתאים לגילם ולמינם, אבל גם שהוא מתאים לנושא המסיבה.

בלוני הליום: אלו הם סוג הבלונים הנפוץ ביותר, מכיוון שהם הקלים ביותר לניפוח. בדרך כלל הם מלאים בגז הליום, שהוא קל יותר מאוויר וירים את הבלון לשמיים כאשר ישוחרר ממיכל. עם זאת, לבלונים אלה יש אורך חיים מוגבל של כארבעה ימים לפני שהם מתפוצצים או מתחילים להתרוקן.

בלוני אוויר: בלונים אלו דורשים יותר מאמץ כדי להתנפח, אך יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן מבלוני הליום. הם יכולים להחזיק מעמד במשך שבועות אם הם מנופחים כראוי ומאוחסנים במקום קריר הרחק מאור שמש ומקורות חום כמו רדיאטורים או טלוויזיות.

דילוג לתוכן