כיצד לבחור DJ מתאים לחתונה שלכם

זירת החתונות מוצפת בתקליטנים שמציעים את שירותיהם, לכן חשוב להתייחס להמלצות שיגיעו מזוגות שהתחתנו. לאחר שיימצא די.ג'יי פנוי במועד החתונה, מומלץ להיפגש איתו להתרשמות וסגירת עניינים. מאמר זה יסייע לזוגות מאורסים למצוא את ה-DJ המתאים לחתונה שלהם

קובעים סדרי עדיפויות

אחרי שעברתם בהצלחה את שלב הצעת הנישואים, שכללה טבעת אירוסין מהממת שהתקבלה בהתלהבות על ידי בת הזוג, הגיעה העת לתכנן את החתונה. שלב התכנון מתחיל בהתלהבות: רוב הזוגות המאורסים הוזמנו למספר מכובד של חתונות ואירועים ורשמו לעצמם את מה אהבו לראות ומה פחות. איזה די ג'יי הרשים אותם ואיזה לא היו נותנים לו לתכנן פלייליסט למעלית. אבל לאחר ההתלהבות הראשונית ברור לכולם שצריך להגדיר תקציב ולקבוע סדרי עדיפויות. יש זוגות שמייחסים חשיבות גדולה לבר המשקאות וזהות דיג'יי לחתונה ויתחילו שם ויש אלה שבטוחים שכולם אותו דבר.

רשימות והמלצות

לאור העובדה שכולם הולכים לחתונות, ברגע שזוג משתף ברשתות החברתיות תיעוד של הצעת האירוסין הם יוצפו בהודעות ברכה והמלצות ל-DJ לאירועים שעושים גם חתונות. החברים והחברות הנשואים ישתפו מניסיונם. כל מי שהתלהב מ-DJ בחתונה שלו ישלח את פרטי התקשרות שלו בלי שתבקשו. זה השלב של הרשימות בהם ירשמו בני הזוג את חלק מההמלצות שיופנו אליהם. ניתן להתרשם מה-DJ באמצעות קטעים שלו ברשתות החברתיות וללכת לחתונה או אירוע בו הוא מופיע.

כיצד לבחור DJ מתאים לחתונה שלכם

שלב הסינונים

בדומה לשלב טבעות האירוסין, מתוך המבחר העצום של די.ג'יים, יהיה צורך לסנן בהתאם לזמינותם בתאריך החתונה ובהתאם למחיר. ניתן לעשות גם סינון לפי סגנון המוזיקה שהוא ניגן באירועים וחתונות אחרים, אבל יש לקחת פרמטר זה בערבון מוגבל לאור העובדה שלעיתים חלק גדול מהפלייליסט וסוג השירים נבחר על ידי החתן והכלה. אז אם חשבתם שהדי.ג'יי ניגן יותר מדיי היפ הופ או מזרחי בחתונות שראיתם אותו, זה לא מעיד על ההעדפות שלו, בהכרח.

פגישה מקדימה

לפני בחירת די.ג'יי מומלץ להיפגש איתו. שם יגלה הזוג אם הם מתחברים אליו ויגדירו את סגנון והקו המוזיקאלי הרצוי. תבררו אם יש שירותים נלווים כמו שירותי תקליטן במהלך החינה, אם תתקיים, סיוע בהפקת הזמנה דיגיטלית או שירות נלווה לעריכת סרטון החתונה. כמו כן חשוב להתייחס למקום החתונה. אם מדובר באולם ייעודי לאירועים שכאלה לא אמורה להיות בעיה, אך אם החתונה תתקיים בלוקיישן אחר, חשוב לוודא שתהיה גישה למערכת הגברה ודרישות נוספות של התקליטן. כמו כן, יש לוודא שהוא מגיע לאירוע אם ציוד גיבוי למקרה של תקלות

מקצוען יעשה לכם את הערב

אם התרשמתם שמדובר במקצוען, לצד הבקשות המוזיקליות שלכם, תנו לו מרחב להפגין את כישוריו. הוא היה במספיק חתונות כדי לדעת מה טוב לקהל שרוקד מולו ומה פחות. וכמובן שבמהלך החתונה אפשר יהיה לבקש ממנו שיר מסוים. ואל תשכחו ליהנות מהיום החשוב בחייכם.

דילוג לתוכן