טיפים לכתיבת הזמנה לחתונה

מגיע לכם מזל טוב?
סוף כל סוף הגיע הרגע שחיכיתם לו. בדיוק באווירה המתאימה, ברגע הרומנטי – הברך נגעה ברצפה, הטבעת נשלפה ברגע המתאים וההצעה שוגרה לאוויר העולם, ואפילו ה"כן" המיוחל הגיע!
זהו, אתם כבר בשלב הבא! לא עוד זוג רווקים הוללים אלא כבר מאורסים, רגע לפני שנכנסים ברגל ימין לחופה.
אז בטח כבר הודעתם בדמעות למשפחה הנרגשת, שיתפתם את החברים ואולי גם העליתם תמונה של הטבעת לאינסטגרם. עכשיו הגיע הזמן להכין את השטח לקראת הדבר האמיתי – החתונה!

אז יש לכם הרבה דברים לעשות. חלקם כיפים ועל חלקם פשוט צריך לסמן "וי" ולהמשיך למשימה הבאה… בואו נראה ככה בשלוף: לקנות בגדים, לבחור אולם, להחליט על המנות שיוגשו לארוחים (זו כמובן אחלה משימה שבעולם), לסגור את המוזיקה (אם אתם באתר הזה, אז אתם כבר על זה, ככל הנראה), עיצוב חופה, בחירת רב, בר אקטיבי, הכנת עוגה לדודה… וואו! שיהיה לכם באמת בהצלחה מכל הלב. בין כל המשימות החשובות האלו, אל תשכחו גם לשלוח הזמנות לחתונה. כל חתונה טובה צריכה גם אורחים.
אז איך כותבים את ההזמנה המנצחת לחתונה? בשורות הבאות ניתן לכם כמה עצות מאיתנו בשביל הזמנת חתונה מקורית ומשעשעת.

טיפים לכתיבת הזמנה לחתונה

בדקו מה עשו כבר לפניכם

אולי זה הטיפ הכי מובן מאליו. בטח לא תופתעו אם נגיד לכם שאתם לא הזוג הראשון שמתחתן. אתם זוכרים איזושהי הזמנה טובה שגרמה לכם לחייך? אפשר לקבל משם רעיונות או לפחות כיוון כללי.
לא זוכרים הזמנה כזו? גם לא טרגדיה. הרשת שופעת בהמון אתרים המכילים נוסחים שונים להזמנות חתונה. יש גם את הנוסחים הקלאסיים השמרניים יותר ויש גם הזמנות מקוריות משעשעות יותר.

תנו משהו אישי

כמו שבטח כבר הבנתם, אנחנו חסידים גדולים של ההזמנות המקוריות יותר.
אז נכון, ההזמנה לא צריכה להיות ארוכה מידי (לדעתנו 6-8 שורות זה מספיק בהחלט), אבל אפשר לזרוק בהזמנה איזשהו פרט קטן על ההיכרות שלכם, או פרט טריוויה מעניין על כל אחד מבני הזוג. אל תשכחו שחלק לא קטן מהאורחים לא מכיר באותה מידה את שני בני הזוג (או אולי אפילו לא פגש את שני בני הזוג), אז זה יכול להיות נחמד עבורם לדעת משהו קטן עוד לפני החתונה.

לכו על התוספת הקלאסית

לשימושם של כל הרומנטיקנים חסרי התקנה עומדים בגאון הציטוטים.
אחד השימושים הקלאסיים שאפשר לעשות בציטוטים הוא בראש הזמנה לחתונה. גם כאן, אתם תוכלו לבחור את הציטוט שמתאר את הזוגיות שלכם בדרך הכי טובה בשבילכם ולהפוך את ההזמנה שלכם ליותר אישית.
אז אם אתם חובבי המסורת היהודית, תוכלו למצוא מגוון רחב של ציטוטים מהמקורות היהודיים. אין ספק שהמקור היהודי הכי מוצלח לציטוטים רומנטיים הוא "שיר השירים" שאחראי על ציטוטים אלמותיים כמו "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה" או "על משכבי בלילות ביקשתי את שאהבה נפשי".
אתם פחות מתחברים לציטוטים מהמקורות? גם אין בעיה! לרשותכם עומד הרפרטואר העשיר של שירי אהבה ישראליים שממנו תוכלו לבחור איזושהי שורה שמתחברת אליכם הכי טוב. קשה להתחיל? אנחנו ממליצים לבדוק את עידן רייכל ועברי לידר קודם… סתם עניין של טעם.

וכמובן הכי חשוב –  אל תשכחו לרשום את מקום האירוע, תאריך ושעה… שיהיה מזל טוב גדול! 🙂 

דילוג לתוכן