אמן חושים לאירועים

בחירה של אמן חושים למופע טלפתיה באירוע פרטי היא עניין שמצריך קצת תשומת לב ובירור. יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הגלום בשילוב אמני חושים באירועים משפחתיים. איזה אמן חושים לבחור וכיצד לשלב אותם זו החלטה חשובה שתיקבע במידה רבה את הצלחת האירוע.

אירוע משפחתי עם אמן חושים

יותר ויותר מקובל להזמין אמני חושים לאירועים פרטיים ומשפחתיים בנוסף למופעים גדולים וערבי גיבוש לעובדים. זה יכול להיות אירוע משפחתי אינטימי ומצומצם כמו יום הולדת או חוג בית, או אירוע משוכלל יותר כמו חתונה או בר/בת מצווה.

אמן חושים לחתונות

מתכננים חתונה? מזל טוב!
בנוסף לעשרות ההחלטות שאתם צריכים לקבל, כמו לבחור לאולם, תקליטן, תפריט, שמלת הכלה, האיפור, חליפת החתן וכדומה, צריך גם לבחור האטרקציה הנכונה.
קיום הופעה של אמן חושים לאירועים הוא רעיון מצוין לחתונה, ניתן לשלב זאת עם קבלת פנים ו/או שיטוט סביב שולחנות אורחים אך זו לא אטרקציה מומלצת כפעילות עיקרית.

בחירת אומן חושים לבר/בת מצווה

כמו בפעילות של אמן חושים בחתונה, גם כאן מומלץ שאמן החושים יסתובב בין שולחנות האורחים בקבלת בר מצווה ו/או בקבלת הפנים. עם זאת, במקרה זה, אמן החושים יכול בהחלט להיות גם האטרקציה המרכזית. באופן אידיאלי, אמן החושים צריך להופיע לפני או אחרי המנה העיקרית כדי לאפשר הפסקה מסוימת בין השלבים השונים.

האם הייתם מעוניינים להזמין אמן חושים לאירוע הפרטי שלכם?

חשוב לבדוק את הדברים האלה לפני שאתם שוכרים אמן חושים לאירוע:

– חשוב שאמן חושים יוכל לדעת מראש מה אופי המקום שבו הוא מופיע. כך, רצוי לבדוק מראש מה גודל המקום, כמה אנשים הוא יכול להכיל, מהו סידור הישיבה וכדומה. אם מדובר באירוע כמו חתונה או בר מצווה, ייתכן שיהיה עליכם לתאם עם אולם על במה מאולתרת, אם אין במה במקום. לא מומלץ להזמין אמן חושים אמן החושים שגר רחוק מדי ממקום האירוע, כי זה יכול לייקר את העלות.
– במידת האפשר, שאל את האמן מתי הוא היה מעדיף להופיע באירוע. תזמון המופע הוא קריטי כך לדוגמה לא תרצה להפריע לאורחים במהלך הארוחה.
– התקשר לאמן לפני האירוע כדי לברר את הניסיון וההמלצות שלו. שאלו באיזה תחום הוא מתמחה והיכן הופיע בעבר. קבלו הפניות ממקורות שעבדו איתו בעבר, וראו קטעים מהופעותיו החיות ביוטיוב או בכל מקום אחר. חפשו המלצות בגוגל, פייסבוק וכו'.
-אחד היתרונות הגדולים של אמן חושים הוא היכולת שלו להופיע כמעט בכל מקום.
– קיומן של מערכות הגברה ותאורה חשוב מאוד בטח אם מדובר בכמות משתתפים גדולה. מערכות הגברה ותאורה מעצימות את המופע. מסיבה זו יש לבדוק האם ישנן מערכות הגברה ותאורה באולם בו מתקיים האירוע או לחילופין האם ניתן להקים אלו לטובת  האירוע.
– יש לקבוע מופע וארוחה בנפרד. הימצאות כיבוד קל על השולחנות או אירוח בסגנון בופה עלולים לפגוע בריכוז הקהל במהלך ההופעה.
– אם האירוע יכלול ילדים, חשוב לציין זאת בפני האמן בהתחלה ולדון האם חלק מהמופע שלו מתאים לילדים מאיזה גיל.
בין אם מדובר ביום הולדת משפחתית קטנה בבית או באירוע עם מאות אנשים בגן אירועים הזמנה של אמן חושים לאירוע תשדרג את האירוע בצורה מדהימה והחוויה תשאר עם האורחים שלכם זמן רב אחרי שהאירוע ייגמר.

 

 

דילוג לתוכן